2009-01-12

Sedan jag steg upp ur min säng imorse hade jag planerat att direkt när skoldagen når sitt slut, vill jag gå ner i stan och i princip halsa i mig en chai latte med en extra shot i. Väl på bussen ner i stan, har jag ingen lust att hoppa av, springa till espresso house, och försöka hinna med 3an igen, no way- jag satt kvar, rörde mig inte ur fläcken, även om jag kunde känna saliv i munnen, smaken efter denna dryck. Väl hemma iallafall, fick ett ryck och gjorde mig en kopp hederligt bryggkaffe, plus att jag fann sista bitarna av ett nogat choklad. Vilken lyx. Nu när jag kommit i mysig stämmning, blivit varm vill jag egentligen bara lägga mig i soffan, kolla på någon b-serie (vad annars går på tv vid denna tiden?). För min kropp och min hjärna blir det slött en stund framöver, därefter blir det lite studier, matematik och scenografi. Ikväll ska eventuellt jag, Stefanie och Amanda på vattengympa (skulle jag verkligen skriva ut det sista?)

Inga kommentarer: